'Terima kasih pecahkan monopoli Puspakom'

Iklan
Isu ketidakpuasan hati pelanggan terhadap perkhidmatan Puspakom bukanlah satu perkara baharu.

SHAH ALAM - Gabungan Teksi Malaysia mendakwa sebahagian daripada ahlinya sering teraniaya oleh sesetengah penguji kenderaan Pusat Pemeriksaan Kenderaan Berkomputer (Puspakom) yang tidak bertanggungjawab.

Menurut Yang Dipertua Gabungan Teksi Malaysia, Kamarudin Mohd Hussain, antara isu yang kerap dihadapi ialah pegawai kaunter tidak mesra pelanggan, penguji tidak jujur dan perkhidmatan yang disediakan terlalu perlahan.

Terima kasih kerana membaca dan menyokong kewartawanan yang bebas, eksklusif dan kritis.
Nikmati pelbagai lagi keistimewaan langganan yang tersedia dengan melanggan Sinar Premium!!
Artikel Tanpa Had Akses mana-mana artikel dimana jua
Harga bermula dari
RM 6.90 - RM 66.20
1 bulan / 12 bulan
Langgan dengan
Log Masuk atau Daftar Akaun untuk membaca artikel ini.