Haier optimis jualan produk baharunya meningkat
Pengarah Urusan Haier Malaysia, Shi Zhiyuan berkata, tahun lepas, pihaknya berjaya mencatatkan jualan sebanyak RM180 juta dan kami yakin dengan pengenalan beberapa produk perkakasan rumah kepada pengguna, ia dapat meningkatkan lagi jualan tahun ini.
Beliau berkata, Haier akan terus membuat pembaharuan dan berkhidmat untuk memberikan pengguna kepelbagaian dalam perkakas rumah yang lebih baik untuk meningkatkan pengalaman dan gaya hidup mereka.
Katanya, industri perkakas rumah sedunia sedang memasuki zaman baharu iaitu 'Rumah Pintar', Haier turut menawarkan kepada pelanggan pelbagai barangan luar biasa seiring zaman digital ini.
"Kami mahu produk kami bukan sahaja menjadi peralatan rumah yang biasa tetapi memberi kepuasan kepada pengguna," katanya pada Pelancaran Jelajah Kembara Serantau Haier di Damansara, Petaling Jaya, baru-baru ini.
Tujuh produk baharu Haier yang akan dipamerkan di Jelajah Kembara Serantau Haier ialah peti sejuk, icebar, penyejuk beku, mesin basuh, penghawa dingin, televisyen dan peralatan dapur.
Sementara itu, mengulas mengenai Jelajah Kembara Serantau Haier, Zhiyuan berkata, menerusi pameran barangan dan kelengkapan elektrik yang pertama kali dianjurkan tahun ini pengguna akan merasai pengalaman yang lebih baik dalam kehidupan seharian menerusi produk baharu diperkenalkan.
"Jelajah kembara ini akan diadakan di tiga lokasi utama di seluruh negara bermula di Kuala Lumpur dan diikuti Johor Bahru serta Pulau Pinang," katanya.
Di samping itu, katanya, Haier turut mempertingkatkan talian Careline Perkhidmatan Pelanggan 24/7.
"Kami berasa bangga untuk mengatakan bahawa Haier ialah jenama peralatan rumah yang pertama mempunyai Careline Perkhidmatan Pelanggan 24/7 dan berkeyakinan akan dapat mencatat perningkatan dari segi jumlah pelanggan," katanya.
Muat turun aplikasi Sinar Harian. Klik di sini!