Honda komited tambah baik kemudahan buat pelanggan
KOMITED dalam menyediakan khidmat lepas jualan lebih baik dan mengutamakan keselesaan buat pelanggan, Honda Malaysia baru-baru ini menambah baik khidmat lepas jualannya untuk pelanggan di Malaysia.
Enam lagi kemudahan pusat badan dan cat kenderaan (BP) baharu dibuka tahun ini.
Pengarah Urusan Honda Malaysia, Toichi Ishiyama berkata, sehingga hari ini, syarikat memiliki 28 pusat BP yang beroperasi.
“Kami percaya dengan penambahan pusat berkenaan dapat membantu syarikat untuk memenuhi permintaan yang semakin tinggi. Khidmat lepas jualan yang berkualiti kepada pelanggan, selain tenaga kerja mahir dengan persekitaran yang kondusif disediakan untuk tujuan itu.
“Selain itu, produk-produk berkualiti juga akan digunakan di pusat-pusat berkaitan. Sebagai contoh, waterborne paint, sebuah produk mesra alam serta penggunaan alat ganti tulen Honda yang diiktiraf oleh Honda Motor Corporation,” katanya.
Menurutnya, pihaknya juga bekerja dengan lebih rapat bersama pengedar untuk memberikan pengalaman terbaik dari sudut khidmat lepas jualan.
Pusat-pusat BP menyediakan perkhidmatan kepada pelanggan dalam bentuk pemeriksaan kenderaan, baik pulih kenderaan yang kemalangan, mengecat, pemeriksaan kualiti selepas penyelenggaraan dan servis-servis lain termasuk penyediaan dokumen terlibat untuk tuntutan insurans.
Maklumat lanjut mengenai pusat BP Honda, hubungi talian bebas tol 1-800-88-2020 atau layari www.honda.com.my.
Muat turun aplikasi Sinar Harian. Klik di sini!